Moduł umożliwia między innymi sporządzenie kalkulacji i kosztorysów imprez – przy czym cały proces odbywa się w systemie, dzięki czemu nie ma konieczności instalacji arkusza kalkulacyjnego czy zapisywania kopii dokumentu. Do oferty dla klienta można również dołączyć przykładowe menu, propozycje atrakcji i prezentację obiektu – a całość przechowywana jest jako wzór w systemie. W module dostępne są zbiorcze dane na temat potencjału i jakości sprzedaży, które ułatwiają managerom planowanie kolejnych eventów.

 

Funkcjonalności modułu:

  • Obsługa kalkulacji dla kilku poziomów cenowych
  • Wstępne rezerwacje grup, pokoi, oraz sal konferencyjnych
  • Wielopoziomowa akceptacja ofert przez uprawnionych użytkowników w systemie (handlowiec, kierownik, dyrektor itp.)
  • Szablony ofert i ich przechowywanie w systemie
  • Na bieżąco uaktualniane przez szefa kuchni wersje menu
  • Obsługa rezerwacji sal konferencyjnych, restauracji i innych pomieszczeń
  • Przydział nietypowych zasobów sprzętowych i ludzkich (sprzęt nagłośnieniowy, DJ)
  • Raporty i analizy – średnia cena, wartość usług dodatkowych, rozliczenia handlowców i ich prowizji
  • Generowanie informacji dla działu zaopatrzenia na temat rezerwacji i wybranych menu

Umów się na spotkanie

Chętnie zademonstrujemy Ci działanie systemu i odpowiemy na wszystkie pytania przy dobrej kawie. Wypełnij formularz – oddzwonimy.